close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חשמלאי 24 שעות

מערכת שורשו אדר א, תשעו15/02/2016

אמצע הלילה, חם ונעים ומואר. ופתאום החשמל קופץ... מה עושים?

תגיות:

כל אחד מכיר את הרגשת הייאוש שתוקפת אותנו כאשר יש הפסקת חשמל, פתאום לא ברור לכם מה לעשות עם עצמכם ברחבי הבית. ללא טלוויזיה, אינטרנט, מחשב, מזגן אנחנו כמעט לגמרי אבודים. עכשיו תארו לעצמכם מצב שיש קצר בבית, אתם מרימים את הפיוז בלוח החשמל, אבל זה לא עובד. אתם תקועים בבית ללא חשמל? זה הזמן לקרוא לחשמלאי טוב שיגיע במהירות ויטפל בבעיה בצורה מקצועית ואיכותית, במינימום זמן וכסף. אל תשכחו אבל, גם ברגעי לחץ ומתח, לבדוק את איש המקצוע שאתם בוחרים היות ולא כל חשמלאי מוסמך לבצע כל סוג של עבודה. במקרה ומדובר בשעות הלילה או ביום חג, תזדקקו לשרותיו של חשמלאי שעובד 24 שעות ביממה.

כמה דברים שלא ידעתם על חשמלאים
ישנם רמות שונות של הסמכה אצל החשמלאים. חשמלאי מעשי מוסמך לבצע עבודות במתח נמוך בלבד של עד 40 אמפר. חשמלאי מוסמך נמצא בדרגה גבוהה יותר, הוא יכול לבצע גם תוכניות חשמל של עד 80×3 אמפר. ואילו חשמלאי ראשי מוסמך לבצע את כל עבודות החשמל ולערוך תוכניות חשמל של עד 250×3 אמפר. לכן אם אתם זקוקים לעבודות חשמל מסובכות יותר, כדאי לחפש חשמלאים בכירים בעלי ידע רב יותר בנושא. כאשר מחפשים חשמלאי לביצוע עבודה מסוימת, חשוב לברר איתו אם הוא מוסמך לבצע את העבודה הנדרשת. בסופו של דבר אנחנו מתעסקים כאן עם חשמל, כך שחשוב לוודא כי מדובר באיש מקצוע שיוכל לשמור על הביטחון האישי שלנו.

כיצד לבחור חשמלאי?
כמו כל איש מקצוע אחר, גם כאשר מחפשים חשמלאי יש צורך להיעזר בהמלצות. תשאלו חברים ומכרים שנתקלו בבעיות חשמל דומות לשלכם, ונפלו על בעל מקצוע טוב ומהימן שעשה עבודה טובה ויעילה. כדאי לשאול מספר אנשים, היות ועבודה מוצלחת אחת לא מעידה על מקצועיות כללית. כמו כן כדאי לבחור בבעל מקצוע מנוסה ואחראי, שיש באמתחתו שנים של ניסיון. תוודאו שאתם מקבלים אחריות מלאה על העבודה והחלקים, כדי שבמקרה של תקלה נוספת יהיה לכם למי לפנות. כמובן שזמינות היא פרמטר חשוב שאין לזלזל בו, הרי לא תבחרו לעבוד עם בעל מקצוע שיתפנה אליכם רק בעוד שבוע. במידה ומדובר בתקלה, אתם תעדיפו לבחור מישהו שיגיע אליכם תוך מספר שעות. רק אל תתנו לאלמנט הלחץ להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלכם, עדיין תערכו בירור במי מדובר והאם הוא מוסמך לעבודה.

לסיכום, אם נתקלתם בתקלה חשמלית או סתם בא לכם לארגן תאורת גינה, מומלץ לבדוק את מי אתם שוכרים למשימה. חשמלאי 24 שעות הוא חשמלאי שזמין לכל תקלה בכל שעות היום, מדובר ביתרון עצום במקרה של תקלה דחופה שמתרחשת באמצע הלילה או בשבת. בשעות כאלו אתם תזדקקו לשירותיו של איש מקצוע מנוסה שזמין גם בשעות ההזויות ביותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה